Google Partners Sezonluk Kılavuz | Serkan Dinç
Google Adwords için Banner ve Video Reklam Tasarımı ile ilgili incelikleri öğrenin
Banner ve Video Reklam Tasarımı
22 Nisan 2015
Müşteri İlişkilerini Geliştirmek
22 Nisan 2015
Tümünü Göster

Google Partners Sezonluk Kılavuz

Güçlü ve etkili bir satış konuşması planlamak için ihtiyaç duyacağınız sektöre ilişkin tarihler, istatistikler ve bilgilerin tümünü bir araya getiren yararlı bir paket. “Google’da reklam yayınlama” araması hacimleri, yılın farklı zamanlarında dalgalanma gösterir. Satış sezonları, hem işletmeniz hem de müşterileriniz için önemlidir. Bu nedenle, size Google Partners Sezonluk Satış Konuşması Paketi’ni gönderiyoruz.

  • Sektörün işlemesini sağlayan faktörleri bilmek, mevcut müşteriler için daha fazlasını yapmanıza olanak tanır.
  • Ayrıca, görüştüğünüz her yeni işletmeye kapsamlı bilgiler sunan satış konuşmaları yapmanızı sağlar.

Neleri içerir?

  • Satış konuşmaları hazırlamanız ve bu konuşmalar doğrultusunda promosyonlar sunabilmeniz için sektörlerle ilgili önemli etkinlikleri de içeren yardımcı bir duvar planlayıcısı.
  • Farklı sektörlerden bilgiler ve istatistikler.
GOOGLE SEZONLUK ÇALIŞMA KLAVUZU

google-partnes-sezonluk-klavuz

Serkan Dinç
Serkan Dinç
Sosyal Medya, Kurumsal - Kişisel Web Sitesi ve E-Ticaret sitelerinde çözümler üretiyorum. Şuanda Pio Ajans, Sosyalimci gibi dijital hizmetler veren kurumlara destek veriyor ve freelance çalışmalarıma devam ediyorum.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir