Hostinger Nasıl Bir Hosting Firması | Serkan Dinç
The Flash 2. Sezon 11. Bölüm Türkçe Alt Yazılı İzle
The Flash 2. Sezon 11. Bölüm
27 Ocak 2016
Godady Hosting Nasıl
Godady Nasıl Bir Hosting Firması?
28 Ocak 2016
Tümünü Göster

Hostinger Nasıl Bir Hosting Firması

Hostinger Nasıl Bir Hosting

Ücretsiz Hosting istediğiniz zaman aklınıza gelebilecek belli başlı hosting firmaları vardır. Genelde bu firmalar yabancı firmalardır. Ben ilk ücretsiz hosting deneyimi mi 000webhost.com adresinde kazanmıştım. O aralar bedava-sitem.com adresinden tr.gg uzantılı siteler açıyordum ve ücretsiz hosting ile tanışmam beni bir level ileri atlattı. İnternet dünyasında HTML’den farklı dillerde olduğunu keşfetmiştim. O zamanlar tabi 14-15 yaşlarındayım.

Hostinger Nasıl Bir Hosting

Konuyu çok dağıtmadan Hostinger Nasıl Bir Firma olduğuna geri dönelim. Ücretsiz hosting konusunda rakiplerini baz aldığımızda ortalama bir firma diyebiliriz. Ötekilerden tek farkı Türkçe teknik destek veriyor olmaları. Tabi teknik destek veriyor dediysek. Öyle günün her saati destek alabilirsiniz demedik. Fakat ücretsiz bir hosting kullanıp ardından muhteşem bir destek beklemek biraz da yüzsüzlük olur sanki 🙂

Ayrıca Hostinger genel olarak www.hostinger.com adresinde hizmet verip dünyanın dört bir yanında web.tr uzantısıyla olduğu gibi bayilikler veren bir firma. Ben Hostinger’in ücretsiz hostingini de, Business Web Hosting paketini de kullandım. Ücretli yada ücretsiz arasında ki tek farkı trafiğinizin biraz daha çoğalmış olması diyebilirim. Bunun dışında ciddiye alabileceğiniz bir özellikleri yok, para verip alabileceğiniz bir hosting sağlayıcısı değiller. Burası ile çalışmaya karar verirseniz başınıza gelebilecek sıkıntılarınızın en başında sitenizin bulunduğu sunucunuzun yetersiz kalıp sitelerinizi sık sık erişime kapatılması olacaktır. Eğer o olmazsa sitenizin admin panelinde işlemler yaparken bir sayfayı kaydet dediğiniz zaman karşınıza 503 service hatası gelmesi çok sık karşılaşılan bir durumdur.

Hostinger Sunucuları Nerede?

Ayrıca Hostinger’in sunucuları yurt dışında olduğu için sitelerinizin tepkime hızı da oldukça düşük olacaktır. Örnek vermek gerekirse diyelim ki Adapazarı’ndan en rahat İstanbul’a mı gidersiniz yoksa İsveç’e mi? İnternette bu kural geçerlidir. Eğer sunucunuz sizin kullanıcılarınıza yakınsa tepkime hızıda oldukça hızlı olacaktır. Şimdi düşünelim. Siz Türk’sünüz, yapacağınız sitede Türkçe yani hedef kitleniz Türkiye’de bulunuyor. Sitenizin tepkime hızı daha hızlı olması için Türkiye Lokasyonlu Hosting almanız her zaman daha mantıklı olacaktır. Hostinger’de i kayıtlı sitelerin IP lokasyonunuda arattığımız zaman karşımıza Amerika’nın Virginia eyaleti çıkıyor.

Hostinger Nasıl Bir Hosting

Görselde “En iyi hosting” yazdığına bakmayın. Hikaye

Hostinger Teknik Destek

Hostinger Nasıl Bir HostingTeknik destek konusunda hayatımda gördüğüm en kötü firmalardan biri diyebilirim. Hani bankaların müşteri temsilcilerini ararsınız bin tane tuşa basar sinir olursunuz ya. İşte onlardan bir farkları yoklar. Hostinger.web.tr yönetimini yapan 2 tane bebe tarafından teknik destek verilmekte olup günün istediğiniz her saati teknik destek talebinde bulunabiliyorsunuz. Fakat bulunduğunuz bu teknik destek talebine aldığınız cevap genelde ortalama 8-12 saat arası değişen zaman dilimlerinde oluyor. Zaten bu zaman diliminde de siz probleminizi kendi başınıza çözmüş ve destek ihtiyacınız kalmamış oluyor.

Kısaca özetlememiz gerekirse;

  1. Hosting firmalarında teknik destek almak çok önemlidir. Hostinger teknik destek konusunda sınıfta kalmış durumda.
  2. Ücretsiz hosting paketlerinde çok çabuk trafiğiniz doluyor ve siteniz gün boyunca erişilemez durumda kalıyor.
  3. Ücretli hostinglerde özellikle wordpress admin panelinde sayfa düzenlemeleri yaptıktan sonra Yayınla yada Güncelle butonuna bastığınızda karşınıza sık sık 503 hatası geliyor ve bütün emekleriniz çöp oluyor.
  4. Sunucuları taaa Amerika’da olduğu için sitelerinizin sunucu etkileşimi çok fazla zaman alıyor. Buda sitenizin hem kullanıcı deneyimine hem de SEO değerine zarar veriyor.

Son olarak eğer bir hosting almak istiyorsanız ve paranızın karşılığını almak istiyorsanız kesinlikle Hostinger’den uzak durun derim. Ben şu zamana kadar kişisel olarak minumum 4-5 tane firma değiştirmişimdir ve aralarında Turhost‘tan daha iyisini bulamadım. Şuan yine Turhost’ta kendi sitelerimi ve müşterilerimin sitelerini barındırıyorum. Ve sizede %100 garanti vererek tavsiye edebilirim.

Turhost Sınırsız Hosting

Turhost Cpanel üzerinden sağladığı sınırsınz hosting hizmeti için fotoğrafa tıklayabilirsiniz.

HOSTİNGER'İ NE KADAR ÖNERİRİM?

Sunucu Kalitesi

  • Sunucu Kalitesi35%

Teknik Destek

  • Teknik Destek20%
Serkan Dinç
Serkan Dinç
Sosyal Medya, Kurumsal - Kişisel Web Sitesi ve E-Ticaret sitelerinde çözümler üretiyorum. Şuanda Pio Ajans, Sosyalimci gibi dijital hizmetler veren kurumlara destek veriyor ve freelance çalışmalarıma devam ediyorum.

18 Comments

  1. Mustafa dedi ki:

    Çok güzel reklam almışsınız tebrik ederim. Hostinger kelimesinden hit alıp, turhost ref lşnkinden de para oh hayat sana güzel

    • Serkan Dinç dedi ki:

      Şimdi reklamı boş ver de yazmış olduğum düşüncelerim konusunda bir sıkıntı var mı? Ondan konuşalım bence.

      • Mustafa dedi ki:

        Evet, söyledikleriniz çok yanlış.

        “Hostinger.web.tr yönetimini yapan 2 tane bebe tarafından teknik destek verilmekte olup günün istediğiniz her saati teknik destek talebinde bulunabiliyorsunuz. Fakat bulunduğunuz bu teknik destek talebine aldığınız cevap genelde ortalama 8-12 saat arası değişen zaman dilimlerinde oluyor.”
        1. ‘bebe’ nedir? Hiç hoş bir üslup değil.
        2. Hostinger’da canlı destek var. Hiç de saatlerce beklemiyorsunuz, adı üstünde: canlı.

        “Ücretsiz hosting paketlerinde çok çabuk trafiğiniz doluyor…”
        Trafikle ziyaretçi sayısının farkını bilmiyorsunuz sanırım? Trafik limiti günlük değil aylık. Ayda 100 GB trafik limiti hiç de dolmuyor.

        “başınıza gelebilecek sıkıntılarınızın en başında sitenizin bulunduğu sunucunuzun yetersiz kalıp sitelerinizi sık sık erişime kapatılması olacaktır.”
        “karşınıza sık sık 503 hatası geliyor”
        Pes doğrusu, başka karalıcak bişi bulamadınız mı?

        “Sunucuları taaa Amerika’da…”
        Hostinger 3/4 farklı konumda sunucu barındırıyor. Siz gidip Amerika’dakini seçtiyseniz, kusura bakmayın ama o biraz sizin tuhaflığınız.

        Ben size biraz daha bilinçlenmenizi öneririm. Belli ki birileri size Hostinger’ı karalatmış 🙂

        • Serkan Dinç dedi ki:

          Doğru söyle hostinger ekibi içerisinde misin? Şimdi öncelikle ben hostingerden ücretsiz hizmetin yanında ücretli hizmette aldım. Egonu bir kenara bırakıp okumayı ve anlamayı bir arada yapıyor olsaydın bunu anlayabilirdin. Faturaları topladım hostinger gibi ucuz bir firmaya toplam 467,05 lira ödeme yapmışım.

          Keşke faturalarım gibi destek taleplerim de şuan erişilebilir olsaydı o zaman ekran görüntülerini alıp ne kadar zamanda geri dönüş yapmışlar cevap verirdim.

          Canlı destek konusunda şuanda saat 02:00 civarları siteye giriyorum ce canlı destek ofline yada online gibi bir şey bulamıyorum. Sadece destek sayfası mevcut. Ben bu yazıyı yazdığım tarihte de bu böyleydi. Fakat şimdi böyle bir şey gelmişse bana ekran görüntüsünü mail atın yanlış bilgilendirmemi düzeltirim.

          Eğer forumlarda hostinger ile ilgili şikayetleri okuduğunda anlattığım problemleri sadece benim yaşamadığımı yada senin tabirinle benim bunları bir organımdan uydurmadığımı görürsün. Eğer sen bu problemleri yaşamıyorsan demek ki yaşayanlar kadar profesyonel bir aksiyonun yoktur.

          Son olarak yorumlarını silmedim kardeşim uzun zamandır web sitemle ilgilenemediğim için yorumlarını onaylayamamışım o kadar. Asla yorum silmiyorum. Sadece backlin için yorum yapan olursa onlarda düzeltmeler yapıyorum.

      • Mustafa dedi ki:

        hoşunuza gitmedi diye mi yorumumu siliyorsunuz? Yazık

      • Mustafa dedi ki:

        Evet, yazdıklarınız tamamen hatalıdır. Bir kere “bebe” diye tabir nedir? Destek canlı yahu nasıl geç cevap veriyor acaba? Ücretli kullanmıyorsun ücretli servisler karşılaştırıyorsun bırak allasen

  2. Mert Kollu dedi ki:

    Merhaba,
    Yazınız çok ilgimi çekti. Kullandığınız dil Türk halkımızın eğitim ve bilinç seviyesine hitap edecek seviyede. Keşke halkımız sizin kadar bilinçsiz olmasa. Bir blog sitesi kurmuşsunuz, çok güzel. Belirli bir okuyucu kitlenizin olduğunu düşünüyorsunuz ve reklam vb. alıyorsunuz, çok güzel. Ancak neden doğru düzgün bir yazı yazmıyorsunuz? Neden bilmediğiniz konularda yazı yazıyorsunuz? Verdiğiniz bilgilerin benim deneyimimin tam tersi olduğunu ve herhangi bir dayanağı olmadığını görüyorum. Daha önce de yorumlarda bazı hataların belirtilmiş olmasına rağmen yazınızdaki hataları kabul edip düzeltmemişsiniz. Tamam hadi her şeyi geçelim. yazınızda kullandığınız üslup incelemeye objektif yaklaşmadığınızı açıkça gösteriyor.

    Samimi bir şekilde yazı yazma becerileriniz ve insani karakteriniz üzerine kendinizi geliştirmenizi öneririm.

    • Serkan Dinç dedi ki:

      Yorumunuz için teşekkür ederim Mert bey,
      Sorularınızın cevaplarını vereyim;
      1. Yazdığım yazıların benle alakası var. Bu yüzden kullandığınız “doğru düzgün yazmak” kavramı tamamen benim doğru düzgün yazmak kurallarım içerisinde olduğu için bence çok fazla doğru düzgün bir yazı. Bunun dışında sizin “Doğru düzgün yazmak” kavramınıza hitap etmediğim için kusura bakmayın. Eğer sizden ve benden daha ileride genel olarak bir “doğru düzgün yazmak” kavramı varsa bu işin rajonu nedir ne değildir bilmek isterim ve bundan sonra yazarsam o kurallar çerçevesinde yazarım. Fakat yinede benim yazım benim cehaletim kadar olacağı için yine böyle yazmaya devam edeceğim.

      2. Bilmediğim konularda yazı yazmıyorum. Bildiğim yada tecrübe ettiğim konularda yazı yazıyorum. Eğer kendimi ispatlamamı istiyorsanız ispat isteyin bende size gereken kanıtı sunayım.

      3. Daha önceki yorum yapan kişi mesela “canlı destek” üzerine bir hata söylemişti fakat ben yönetim panelime giriş yaptıktan sonra öyle bir destek görmedim maalesef. Bunun gibi gösterilen hataların hata olmadığını tekrar gördüm. Sizin gördüğünüz hatalar nelerdir, söylerseniz düzeltmek isterim.

      4. Objektif olarak yaklaşmadığım konusunda haklısınız okuyan üzerinde çok net bir şekilde anlaşılacak bir manipilasyon oluşturmaya çalıştım ve bunu da yaptığınız yorumda oldukça açık bir şekilde gerçekleştirdiğim gözüküyor. Neden böyle bir şey yaptığımı açıklamak istemiyorum fakat amacımın yerine ulaştığını düşünüyorum.

      Son olarak tekrardan yaptığınız yorum için teşekkür ederim. Sitemle çok fazla ilgilenemediğim için yorumunuzu çok geç gördüm bunun içinde lütfen kusuruma bakmayın.

      Sürç-i lisan ettiysem affola…

  3. Mert Kollu dedi ki:

    Sanıyorum ki ücretsiz plan ile test ediyorsunuz. Canlı destek yalnızca ücretli planlarda bulunuyor.

    “Doğru düzgün” ile tabirim güzel Türkçe kullanmak ve objektif olmak.
    Örneğin; bağlaç olan “de” ayrı, ek olan “-de” bitişik yazılır.
    Örneğin; tanımadınız, bilmediğiniz insanlara saygısız bir şekilde “bebe” ile tabir etmek.

    Okumuş, bilgili bir insan sizin bu yazınızı benim gibi kale almayacaktır. Ancak ne yazık ki Türk halkının eğitim seviyesi çok düşük seviyede. Sistemdeki bu açığı suistimal etmek yerine, halkı eğitecek bir yazı yazmanızı öneririm.
    Örneğin; destek ekibinin geç cevap verdiğinden bahsetmişsiniz. Böyle bir deneyiminiz olmuş olabilir. Bu deneyiminizi basit kelimelerle firmayı kötülemek için kullanmak yerine, firmanın nasıl bir hizmet vermesi gerektiği konusunda açıklama yazısı yazabilirsiniz. Beğenmediğiniz bir yanıt aldığınızda, ne tür bir yanıt beklediğinizi açıklayan bir yazı yazabilirsiniz. Şu anda yazmış olduğunuz bu yazı, sizin etik olmayan çıkar ve kazancınızdan başka bir işe yaramamaktadır.

    Eğer bir eleştiri yazısı yazıyorsanız, mutlaka ama mutlaka objektif olmalısınız. Aksi durumda etiklikten uzaklaşmış olmalısınız. Üniversite okudunuz mu bilmiyorum ancak üniversite eğitimi sırasında birçok bölümde etik dersi bulunur. Eğer bu dersi almadıysanız, her zaman çevrimiçi kurslara katılabilirsiniz. Belli ki popüler bir firmanın aramalarında görünerek sitenize hit almaya çalışıyorsunuz. Diğer firmalar için de yine kötüleyici yazılar yazmış olduğunuzu görüyorum. Tüm bu hitleri başka bir firmaya yönlendirmeye çalışıyorsunuz ki maalesef bu Türk halında çok kolay. Diğer yaptığınız bu yönlendirmelerden de para kazanıyorsunuz. Şimdi ziyaretçilerinizi yanlış/güncel olmayan bilgilerle manipüle edip, sizden haberi bile olmayan bir firmanın ve bu firmadan rızkını alanların haklarıyla oynayarak üç kuruş para kazancınızı adil buluyor musunuz? Yazınız ne etik, ne objektif ve hatta belki yasalara bile aykırı olabilir.

  4. Seda Baş dedi ki:

    Ben çok uzun süredir bu firmayı kullanıyorum ve hiç de burada yazdığınız gibi olduğunu düşünmüyorum. Gerek hizmet olsun gerek destek ekibi olsun tamamen üst kalite bir firma

    • Serkan Dinç dedi ki:

      Yani bende bu yazıyı yazalı baya olmuş. Muhtemelen kendilerini geliştirmiş olabilirler. Tabi birde siz bu hizmeti alırken kapasiteyi ne kadar zorluyorsunuz bunu tartışmak gerekir. Fakat bunu tartışmak bu firmaya karşı bir tutum oluşturmuşsum hissi yaratabilir bu yüzden gerek yok. Yorumlarınız için teşekkür ederim.

      • Seda Baş dedi ki:

        Hostinger teknik destek ekibi oturup sitem üst sayfada çıksın diye bütün gün benim dırdırımı yedi. Saatlerce canlı destekte kaldım ve bir kere “of pof”lamadı, git demedi.

        Bence yazılarınızda adı “Turhost” olmayan tüm hosting firmalarına karşı tutum oluşturmuşsunuz gibi görünüyor.

        • Serkan Dinç dedi ki:

          Tam aksine, websahibi ve özkula için güzel yorumlar yaptım ve tavsiye ederim. Turhost çok kaliteli olmasına rağmen çok pahalı. Belki kadın olduğunuz için size böyle ayrıcalıklar yapmış olabilirler.

  5. Emre Kutlu dedi ki:

    Hostinger ve Turhost arasında gidip geliyordum ama bu yazı için teşekkür ederim. Okuduktan sonra Hostinger’dan almaya karar verdim.

    • Serkan Dinç dedi ki:

      Hayırlısı olsun, umarım memnun olursunuz. Benim kullandığım hemen hemen çok uzun süre oldu. İllaki kendilerini geliştirmişlerdir. Ayrıca bu kadar uzun süredir hizmet veriyor olmaları kalitelerini tartışsakta güvenilir bir firma olduğu konusunda güzel bir kanıttır.

  6. İsmail Turgut dedi ki:

    Çok komik bir yazı olmuş. Hostinger’ın ÜCRETSİZ servislerini diğer firmaların ücretli servisleriyle karşılaştırmışsınız. Sizin gibiler yüzünden artık Hostinger ücretsiz servis vermiyor mutlu musunuz? Bunu siz yaptınız! Ücretsiz bir servisi kötüleyip durdunuz alın artık servis yok!!! Size çok kızgınım. Sizin gibi dalgacı mahmutlar yüzünden ücretsiz plan gitti!!!

    Sana ve senin gibilere çok kızgınım bilesin! Şimdi ben nereden ücretsiz hosting alacam?

    • Serkan Dinç dedi ki:

      Kardeşim ücretsiz hosting planı gittiği için üzgünüm. Bundan haberim yok çünkü firmayı uzun zamandır takip etmiyorum. Fakat ücretsiz hosting istiyorsan piyasada bu konuda sana yardımcı olabilecek bir çok firma var zaten. Ama yinede neden ücretsiz hosting arıyorsun? Neden böyle bir şeye ihtiyacın var bunu açıklarsan ve güzelde bir projen varsa bana mail atabilirsin. Yada yorum yapabilirsin. Fakat 13 Eylül’de askere gideceğim. O zamana kadar mail atarsan durumu değerlendirir sana sponsor olabilirim.

  7. İsmail Turgut dedi ki:

    Piyasada Hostinger kalitesinde ücretsiz hosting veren YOK. Bi şeyler öğrenmek denemek için hostinger çok mükemmeldi ama şimdi YOK neden? senden ötürü senin gibilerden ötürü. Ücretsizi olmayan bişi gibi gösterdiniz, ücretli gibi sandınız al şimdi YOK. umarım mutlusundur, amacına ulaştın sonunda çünkü hiç üzgün olduğunu sanmıyorum. Kınanı yak

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir