Google Adwords 15 Yaşında!
30 Ekim 2015Endonezya’da İnternetler Google’dan
30 Ekim 2015Facebook‘un sosyal medya üzerinde ki büyüklüğü şüphesiz tartışılmaz. Çıktığı günden bugüne çok farklı bir noktaya gelmiş olmasına rağmen hala hızlıca büyümeye devam ediyor. Aslında kullanıcı olarak büyümesi pekte hızlı değil fakat teknik olarak büyümüsi oldukça hızlı. Zaten kullanıcı olarak artık bir seviyeye gelmişsin, daha nereye gidiyorsun diye sormazlar mı adama? Ama teknik alt yapı olarak bakarsak muhteşem bir seviyede ilerliyor ve ilerlemeye devam ediyor. Attığı adımlarda gerçekten cesaret isteyen adımlar. Fakat bu cesaret isteyen adımları ele alacak olursak o kadar cesaret istemez. Neden diye soracak olursanız Facebook hiç bir zaman bir şeyi üzerine almıyor sadece yardım ve yataklık ediyor.
Yeni yardım ve yataklık edeceği uygulama yerel marketler! Facebook E-Ticaret konusunda daha önce gruplarda ürün alış satışının yapılabileceğini duyurmasının üzerinden uzun bir zaman geçmemesine rağmen böyle bir haberin ortaya çıkması Facebook E-Ticaret isteğinin hayli kabarık olduğunu gösteriyor. Çünkü dünya piyasası burada ve eminim reklamlardan elde ettiği gelir buradan elde edeceği gelirle boy ölçüşemez olur. Bu isteğinden dolayı olacak ki Facebook Yerel Marketler özelliğini şimdi karşımızda görüyoruz.
İnternet üzerinde gördüğümüz ekran görüntülerinin gruplardan farklı bir uygulama olduğunu ve satışa sunulan ürünler fotoğraf, kategori ve fiyat bilgileriyle sergilendiğini görüyoruz. Pazar modülü içinde anahtar kelimeler üzerinden arama da yapılabiliyor. Ayrıca kullanıcılar takip etmek istedikleri yerel pazar listelerini takip edebiliyor. Bunlar içinde yer alan ve benim en çok dikkatimi çeken konu olan ‘her şey bedava’ listesi ise Facebook’un ürün paylaşımı/bağışına ve belki ürün takasına izin vereceğini gösteriyor.
Serkan Dinç sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.