Köpekler En Yakın Dostumuz! | Serkan Dinç
Ülkelerin Savaş Cephesi Olarak “Medya”
11 Aralık 2021
Faşo Ağa’dan Daha Faşo İşverenler
14 Aralık 2021

Ahh patlıcan burunlu komik adamım Ricky Gervais! Humanity şovunda köpek sevgisinden bahsediyor. Yani… Sizce de köpekler mükemmel değil mi? Bunu sürekli etrafımdaki herkese söylerim. Köpekler mükemmel hayvanlar. En iyi dostlarımız. İnsan mı köpek mi diye sorsalar kesinlikle köpek derim. Mesela kedi seven insanlara şaşırıyorum neden kedi? Kedi beslemek, evdeki bibloya tapmak gibi bir şey ama köpek… Abicim köpek bambaşka bir şey. Hatta Allah affetsin, çok şaşırıyorum. Kur’an kediyi necis bulurken köpeği dışlamasına çok üzülüyorum. Çünkü bu köpek yani, hayatımızın her alanında bizimle, hayatımızda her an bize destek oluyorlar. Mesela deprem oluyor, arama kurtarma köpekleri ile insanları arıyoruz. Kolluk kuvvetleri uyuşturucu köpekleri ile sokaklardan uyuşturucuları temizliyor. Körlere sokakta rehber olan köpekler var. Ne bileyim sosyal hayatın her alanında bizim yanımızda olan ve hiçbir karşılık beklemeyen vefakâr dostlarımız onlar. Olamaz, köpeklere çok şey borçluyuz ve onların haklarını nasıl öderiz bilmiyorum. Fakat kediler? Yav kediler nedir ya…

Ricky Gervais’ın Humanity stand up şovunu izlediniz mi? İzlemediyseniz mutlaka izleyin: Ricky Gervais Humanity

Tamam kediyi de severim, hatta bir kaç kedi ile çekilmiş fotoğrafımda var. En canavarı ile… Mesela İnstagramdan takip ettiğim japon bir kedi bile var. Ama kedilere bu kadar saygı gösterilmesi ve baştacı edilmesine acayip karşıyım. Abi neden ya? Bak köpek desen binlerce neden sayabilirim. Ama kedi? Yani kedi işte…

Dünyanın En Şeytan Kedisi İle Fotoğraflarım

Serkan Dinç
Serkan Dinç
Masalarının arası geniş, insanların kendilerini güvende hissedeceği, enfes pastaları ve sohbetleri, tür tür kahve çekirdeklerinden kahveleri, keyfe göre nargileleri olan bir kafe açma hayalim var. Ama kafe açamayınca blog açtım!

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: